FAQs Domiciliëring

Wat gebeurt er als een incassopoging mislukt?

Wanneer een incasso poging mislukt (of wanneer je onze incasso storneert) ontvang je een herinneringsmail. Wij zullen geen nieuwe incassopoging doen. Je bent dan zelf verantwoordelijk om tijdig te betalen door over te maken naar IBAN BE38 7340 7561 7872 t.n.v. Power2You met vermelding van de gestructureerde mededeling.

Wanneer hier geen reactie op volgt, ontvang je een tweede herinnering en later nog een derde en laatste herinnering. Voor elke herinnering zullen kosten voor in rekening worden gebracht, bovenop het openstaande bedrag. We verwijzen hiervoor naar onze Algemene Voorwaarden.

Ook kunnen we bij het uitblijven van een betaling besluiten om te stoppen met leveren van energie.

Indien je er financieel niet uit komt, neem dan contact op met via het online formulier met vermelding van jouw klantnummer en leg de situatie uit. Hoe eerder je contact met ons opneemt, des te beter. We kijken graag of we samen een gepaste oplossing kunnen vinden om de achterstand in te lossen.



Thank you for your feedback

FAQ HOME